דלקות וקרעים בגידים

דלקות וקרעים בגידים הן בעיות נפוצות המתרחשות בדרך כלל כתוצאה משחיקה, פציעות או הזדקנות. דלקת בגיד, הידועה גם כטנדיניטיס, מתבטאת בכאב, נפיחות, ונוקשות באזור הפגוע. קרע בגיד יכול לגרום לכאב עז, חולשה והגבלת תנועה משמעותית.

הטיפול בטכנולוגיית MEDKEY ב-Q-room פועל במספר דרכים שיכולות לשפר את טווח התנועה, להאיץ את ההחלמה ולסייע למטופלים לבצע פעולות יומיומיות בקלות ובנוחות:

1. הפחתת כאב: הטיפול עוזר להפחית את את אותות הכאב הנשלחים למוח ובכך להקטין את תחושת הכאב. הטיפול עוזר למטופלים להניע את האזור הפגוע בצורה חופשית יותר וללא חשש מכאב.

2. שחרור אנדורפינים: הטיפול בטכנולוכיית MEDKEY מעודד את הגוף לשחרר אנדורפינים, שהם משככי כאב טבעיים. שחרור האנדרופינים עוזר להפחתת הכאב ומקל על המשך הטיפול באמצעות תרגילים לשיפור טווח התנועה והחוזק.

3. הרפיית שרירים: הטיפול ב-Q-room מסייע בהרפיית שרירים נוקשים ומכווצים מסביב לאזור הפגוע, מה שמזרז שיפור בתנועת הגיד והמפרקים.

4. שיפור זרימת הדם: הטיפול ב-Q-room מסייע בתהליך זרימת הדם לאזור המטופל. זרימת דם משופרת מספקת חמצן וחומרים מזינים לרקמות הפגועות, ומסייעת לגוף להתחיל את תהליך הריפוי הטבעי.

5. הפחתת דלקת ונפיחות: הטיפול בגירוי חשמלי יכול לעזור להפחתת הדלקת והנפיחות באזור הפגוע. טיפול בדלקת מסייע בהפחתת הכאב ובשיפור טווח התנועה.

פוסטים נוספים:

לתיאום תור: