חומר מקצועי - יתרונות ויחוד הטכנולוגיה ב Q-room

יתרונות ויחוד הטכנולוגיה ב Q-room:

בחדרי הטיפול מבית אבידור הנקראים Q-room, מפעילים המטפלים המוסמכים  שני מכשירים עיקריים (Medkey  ,High power laser ) ועוד מכשירי עזר, השימוש במכשירים הללו מאפשר לאבידור מדיקל להביא לציבור הסובל מכאב פתרון טבעי, לא פולשני וללא תרופות, יעיל ומדויק – בטכנולוגיה חדשנית שעדיין אינה מוכרת בארץ.

 

Medkey  – הטכנולוגיה – רקע טכני:

  • המכשיר משחרר גירוי על פני העור (אימפולס). תגובת הגוף נמדדת ע"י המכשיר תוך שבריר שנייה 10-3
  • התגובות הנמדדות מעצבות את הגירוי הבא שהמכשיר משחרר אל העור. בדרך זו נוצר מעגל של ביו-פידבק שחוזר על עצמו פעמים רבות בשנייה.

  • המכשיר מעוצב ומיוצר בהתאם לסטנדרטים המחמירים ביותר של עיצוב וייצור ציוד רפואי המקובלים בגרמניה. 
  • למכשיר ה-Medkey אישור אמ"ר (אישור מכשור רפואי)  ואישור CE.

ה Medkey הינו פיתוח גרמני ייחודי, אשר לא רק  משדר גירויים מעל פוטנציאל ההפעלה  של הנוירונים, אלא גם קולט את תגובת הגוף. אין בארץ מכשור אשר עובד באופן דומה. לעיקרון פעולה זה מספר יתרונות קריטיים התורמים להצלחת הטיפול בכאב:

  • בשלב האבחון, במקרים רבים, המכשיר מזהה מוקדי כאב נוספים על אלו שדיווח עליהם המטופל.
  • זמן השהיה הדרוש של המכשיר על גבי עור המטופל מעל כל נקודה נקבע על ידי ה- Medkey עצמו בהתאם לביו פידבק אותו קולט המכשיר מהגוף, מה שמיעל ומאפשר את קיצור משך הטיפול. כמו כן טכנולוגיה זו גורמת שהחוויה הטיפולית  הופכת ליותר נעימה למטופל מחוויית הטיפול במכשירים אחרים.
  • מכשיר ה- Medkey  משנה את תדירות ועוצמת הפולסים בהתאם לביו- פידבק (ההיזון החוזר המתקבל מהגוף). בשל כך, לא נוצר מצב בו הגוף "מתרגל" / "לא מגיב" / "אדיש", לגירויי, בעיה שקיימת בעבודה עם מכשירים אחרים המצויים כיום בשוק.

High power laser                    

 

 מכשיר הלייזר העמוק הוא מכשיר חדשני ומתקדם שפותח במיוחד לטיפול בכאבים כרוניים ואקוטיים.
לייזר עמוק מציע טיפול יעיל ועוצמתי לפתולוגיות שלד-שריר מסוגים שונים.


מכשיר הלייזר הנמצא בשימוש ב- Q-room הינו בעל עוצמה משתנה המותאמת להשפעה מיטבית על הרקמות.

המכשיר שולח לייזר (אור מונו-כרומטי קוהרנטי), אשר מחמם וממריץ את פעילות השרירים ברקמות באזור בו אנו מעוניינים לשכך כאב, ולעורר החלמה טבעית של הגוף.
היתרון המשמעותי בטיפול בלייזר עמוק (מספר ס"מ מעבר לעור), הינו שהוא מציע אלטרנטיבה טיפולית שאינה פולשנית .ואינה תרופתית. הלייזר פועל גם להפחתת כאב וגם מעודד שיקום כולל במצבים כרוניים.

יש לכם שאלות? דברו איתנו
076-599-5884